
Engleski za ugostiteljstvo
okt 2025.
Kako vrhunska komunikacija otvara vrata uspjeha
U svijetu gdje je gostoprimstvo ključ uspjeha, engleski jezik je postao nezaobilazan alat za stvaranje nezaboravnog iskustva za goste. Bez obzira da li radite u hotelu, restoranu, turističkoj agenciji ili u nekom drugom sektoru ugostiteljstva, sposobnost da efikasno komunicirate na engleskom jeziku može značajno unaprijediti vašu karijeru i doprinijeti uspjehu vašeg poslodavca.
Zašto je engleski jezik ključan za ugostiteljstvo?
Ugostiteljstvo je industrija koja se zasniva na interakciji s ljudima iz cijelog svijeta. Poznavanje engleskog jezika omogućava zaposlenima da:
- Pruže vrhunsku uslugu gostima – Od dočeka i prijave, preko davanja preporuka za lokalne atrakcije, do rješavanja eventualnih problema, zaposleni moraju biti sposobni da jasno i ljubazno komuniciraju na engleskom jeziku.
- Izgrade povjerenje i lojalnost – Efikasna komunikacija na engleskom jeziku pomaže u izgradnji povjerenja i lojalnosti kod gostiju, što može dovesti do ponovnih posjeta i preporuka.
- Unaprijede svoju karijeru – Poznavanje engleskog jezika otvara vrata za napredovanje i pristup bolje plaćenim pozicijama u ugostiteljstvu.
- Doprinesu uspjehu poslodavca – Zadovoljni gosti su ključ uspjeha svakog poslodavca u ugostiteljstvu. Zaposleni koji govore engleski jezik pomažu u stvaranju pozitivnog utiska i povećanju zadovoljstva gostiju.
Primjeri primjene engleskog jezika u ugostiteljstvu
Engleski jezik se koristi u gotovo svim aspektima ugostiteljstva. Evo nekoliko primjera kako se primjenjuje u različitim situacijama:
- Recepcija hotela – Prijava i odjava gostiju, davanje informacija o hotelu i lokalnim atrakcijama, rješavanje problema s rezervacijama ili sobama.
- Restoran – Uzimanje narudžbi, davanje preporuka za jela i pića, komunikacija s kuhinjom, rješavanje eventualnih problema s hranom ili uslugom.
- Turistička agencija – Prodaja aranžmana, pružanje informacija o destinacijama, organiziranje izleta i aktivnosti, rješavanje problema s putovanjima.
- Ostale struke u turizmu – Vodiči, animatori, osoblje na aerodromima i željezničkim stanicama, zaposleni u rent-a-car agencijama, i drugi.
Evo nekoliko konkretnih primjera kako se engleski jezik koristi u komunikaciji s gostima:
- Pozdravljanje gosta i predstavljanje:
“Good morning/afternoon/evening, welcome to [naziv hotela/restorana]. My name is [vaše ime], how may I assist you today?” - Uzimanje narudžbe u restoranu:
“Are you ready to order? May I suggest our chef’s special for today?” - Davanje uputa za dolazak do atrakcije:
“To get to [naziv atrakcije], you can take bus number [broj autobusa] from the stop in front of the hotel.” - Rješavanje problema sa sobom:
“I apologize for the inconvenience with your room. I’ll send someone up right away to take care of it.”
Koje struke u turizmu zahtijevaju komunikaciju na engleskom jeziku?
Gotovo sve struke u turizmu zahtijevaju određeni nivo znanja engleskog jezika. Neke od najčešćih su:
- Recepcionar – Prvi kontakt gostiju s hotelom, doček, prijava i pružanje svih potrebnih informacija.
- Konobar – Komunicira s gostima, daje preporuke za jela i pića, osigurava zadovoljstvo uslugom.
- Kuvar – Iako nema direktnu komunikaciju s gostima, engleski je koristan za razumijevanje recepata i komunikaciju s međunarodnim kolegama.
- Turistički vodič – Tečno poznavanje engleskog je neophodno za predstavljanje znamenitosti i odgovaranje na pitanja gostiju.
- Agent u turističkoj agenciji – Komunicira s klijentima iz svijeta, prodaje aranžmane i rješava probleme.
- Menadžer hotela ili restorana – Mora komunicirati s gostima, zaposlenima i partnerima na engleskom jeziku.
- Animator – Organizuje aktivnosti i komunicira s gostima iz različitih zemalja.
- Osoblje na aerodromima i željezničkim stanicama – Pruža informacije i pomaže putnicima.
- Zaposleni u rent-a-car agencijama – Iznajmljuju vozila i komuniciraju s međunarodnim klijentima.
Kako EasyPass može pomoći?
U EasyPass-u razumijemo važnost engleskog jezika za ugostiteljstvo i nudimo prilagođene programe učenja koji će vam pomoći da unaprijedite svoje komunikacijske vještine i ostvarite uspjeh u ovoj industriji.
Naši časovi engleskog jezika za ugostiteljstvo su dizajnirani da vam pruže:
- Specifičan vokabular i fraze – Naučit ćete ključne izraze koji se koriste u ugostiteljstvu.
- Razvijanje komunikacijskih vještina – Unaprijedit ćete slušanje, govor, čitanje i pisanje kroz praktične situacije.
- Simulacije i vježbe iz stvarnog svijeta – Pripremit ćete se za realne situacije na poslu.
- Kulturnu osjetljivost – Naučit ćete kako komunicirati s gostima iz različitih kultura uz poštovanje i profesionalnost.
Zašto izabrati EasyPass?
- Individualni časovi – Profesor se fokusira isključivo na vas.
- Prilagođeni programi – Program u skladu s vašim nivoom znanja i ciljevima.
- Fleksibilnost – Učite kada vama odgovara, online.
- Iskusni profesori – Dugogodišnje iskustvo i posvećenost.
- Pristupačne cijene – Različiti paketi uz direktno plaćanje profesorima.
Kontaktirajte nas danas i zakažite besplatan sastanak kako bismo zajedno kreirali idealan program učenja engleskog jezika za vas!
Ulaganje u znanje engleskog jezika je investicija koja će vam se višestruko isplatiti.
Sa EasyPass-om, možete unaprijediti svoje komunikacijske vještine, impresionirati goste i poslodavce te otvoriti vrata novim mogućnostima u ugostiteljstvu.
👉 Plati pametno, uči efikasno – izaberi EasyPass!